London here we come!!!! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Rosalie Leerkes - WaarBenJij.nu London here we come!!!! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Rosalie Leerkes - WaarBenJij.nu

London here we come!!!!

Door: door Rosalie M. G. Leerkes

Blijf op de hoogte en volg Rosalie

29 Augustus 2008 | Duitsland, Berlijn

Na een streßig weekje thuis terug uit de Ardennen, sta ik hier nuvoor de incheckbalie voor het vliegtuig naar London. Prachtig vliegweer, geen wolkje an de lucht1 ik ga uitgebreid berichten als ik weer terug ben Kusjes Roos

• 29 Augustus 2008 - 18:06

Oops:

quite a traveller, enjoy yourself and all the others travelling with you. tres and oops

• 29 Augustus 2008 - 20:20

Floor, Bart & Feline:

Lieve Troos en co,

We wensen je een heel mooi weekend in Londen en zijn benieuwd naar jouw verhaal. Hopelijk kom je gauw eens bij je nichtje logeren... Tot gauw en veel groetjes aan je ouders!

• 29 Augustus 2008 - 23:09

American Family:

Hoi lieve Roosje,

Vlieg nou gewoon effe door, want die dollar kost helemaal niks meer. Tenslotte moet je toch eens ECHT wat van de wereld zien, nietwaar?

Gave Tip: Op de schoot van Oops is het gratis vliegen.

Je Oom en Tante uit Amerika

• 29 Augustus 2008 - 23:13

American Family:

Hoi lieve Roosje,

Gave Tip: Op de schoot van Oops is het gratis vliegen.

Je Oom en Tante uit Amerika